PARA IDEALNA, CZYLI SZAMPON I ODŻYWKA REPAIR & SHINE ANDRELON DELUXE

Bardzo lubię olej migdałowy w przeróżnych zastosowaniach na ciało albo włosy. Dlatego, gdy zobaczyłam na półce produkty do włosów wzbogacone tym olejem bez wahania zakupiłam. O czym mowa? A mianowicie o parze kosmetyków idealnych- szampon i odżywka Repair&Shine firmy Andrelon Deluxe. 


Co piszę producent o produktach?
Anderlon Deluxe to linia luksusowych kosmetyków do pielęgnacji włosów o profesjonalnej jakości z  bogatymi składnikami  i ekskluzywnymi zapachami.Słodki olej migdałowy, znany z wyśmienitego, delikatnego  zapachu i właściwości leczniczych, jest oryginalnie odzyskiwany z Zachodniej Azji.
 Słodki olej migdałowy, przywraca i wzmacnia włosy od wewnątrz i nadaje połysk. Regenerujący szampon oczyszcza i odżywia suche, zniszczone włosy. Pozostawia silne, jedwabiście lśniące i zdrowe włosy. Odżywka regeneruję nasze włosy od środka, także sprawia że włosy stają się lśniące i zdrowsze.
(Tłumaczenie Google)

A co ja sądzę o kosmetykach?
 Kiedyś opisywałam już jeden duet który urzekł mnie (tutaj), ale znalazłam produkty godne zastąpienia ich. Szampon i odżywkę zakupiłam w kwietniu i cały miesiąc używałam tylko ich, abym mogła z czystym sumieniem napisać recenzję. Po pierwszym użyciu już byłam pewna na 80 %, że te produkty będą mieć opinię pozytywną. Dlaczego? Szampon gdy tylko otworzyłam wieczko uderzył mnie swoim pięknym, migdałowym zapachem. Na początku nałożyłam odrobinę na rękę, ale ta ilość w zupełności mi wystarczyła, aby pokryć całe moje włosy. Rozprowadzanie kosmetyku to czysta przyjemność, włosy pod wpływem szamponu robią się miękkie i delikatne. Zawsze myję włosy dwa razy, ale w tym przypadku wystarczyłaby mi jedna aplikacja,ponieważ już po jednym umyciu odczuwałam odświeżenie i lekkość moich włosów. Później oczywiście nałożyłam odżywkę Repair&Shine. Włosy po jej użyciu przechodziły bezproblemowo przez palce. Po spłukaniu chłodniejszą wodą i naturalnym wyschnięciu włosy były miękkie, odświeżone i lśniące. Do stylizacji nie potrzebowałam żadnego olejku do wygładzenia, bo duet świetnie sobie z tym poradził. Ponowne użycia produktów tylko wzmocniły moją opinię o tych kosmetykach. Gdy szampon i odżywka Repair&Shine mi się skończą na pewno zakupię kolejne opakowania.

Konsystencja szamponu jest bardzo lejąca, trochę utrudnia aplikację bo nim z ręki nałożymy na włosy połowa produktu nam spłynie. Bardzo dobrze się pieni.


Odżywka ma konsystencję o wiele lepszą- jest bardziej gęsta, czasami ją ciężko wydobyć z tubki. Niewielka ilość wystarcza na pokrycie całej długości włosów( moje włosy są długie). 


Nie mogłabym zapomnieć o zapachu- jest to czysty zapach migdałów. Nawet przez zamknięte pojemniki czuć piękny zapach. Moim zdaniem odżywka ma mocniejszy zapach, ale może po prostu mi się wydaje. Zapach utrzymuję się na włosach około 3 dni.


Szampon i odżywka Repair&Shine są znajdują się w tubkach o pojemności 250 ml z zamknięciem typu "klik". Otwór w obydwóch pojemnikach jest odpowiedni, nie wylewa się za dużo produktu.

Poprzez srebrno-złote z domieszką fioletu opakowanie nie można zobaczyć zużycia, ale wydaje mi się że zostało więcej niż połowa po całomiesięcznym użytkowaniu. Jak wspomniałam wyżej szamponu używam dwa razy, dlatego jego zużycie będzie większe.

Skład szamponu Andrelon Deluxe:


Skład odżywki Andrelon Deluxe:


Cena szamponu to 5 euro ( około 20 zł), tak samo kosztuje odżywka.
Produkty dostępne są tylko w Holandii, ale jeżeli ktoś chciałby przetestować u siebie-mogę zakupić. Wiadomości proszę wysyłać na e-mail( zakładka kontakt) lub na FanPage( link poniżej).

Ocena:
Zgodność z opisem: 5/5
Konsystencja;4/5
Opakowanie:5/5
Wydajność:4/5
Cena;4/5
Dostępność:3/5

Jeżeli się podobało to zostaw coś po sobie i zapraszam do kolejnych postów.
Jeżeli chcesz być na bieżąco- zaobserwuj :)

ZAPRASZAM NA ROZDANIE KOSMETYCZNE NA MOIM BLOGU


Znajdziesz mnie tu:
SNAPCHAT- jesssi962

















3 komentarze:

  1. Jeszcze nie miałam okazji używać kosmetyków tej marki. Po Twojej recenzji widzę że zapowiada się ciekawie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem sama ciekawa innych produktów tej marki :) Niestety największy problem jest z dostępnością :)

      Usuń

Copyright © 2016 Make-up & Hair & Care , Blogger