KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC SANEX DERMO SENSITIVE LACTOSERUM

Duża liczba ludzi nie zwraca uwagi na to jakimi produktami się myje, najważniejsze to aby był wydajny i tani- niestety to błędne myślenie. Żele, balsamy czy też mydła to najważniejsze kosmetyki w pielęgnacji, od nich się wszystko zaczyna.W  80% produktów myjących jest niestety słynne SLES/SLS (Sodium Laureth Sulfate/Sodium Lauryl Sulfate). Moją uwagę przykuł produkt firmy Sanex- Kremowy żel pod prysznic Dermo Sensitive Lactoserum.



Jak opisuję żel producent?
Wyjątkowy żel pod prysznic Sanex Dermo Sensitive został stworzony przy udziale dermatologów specjalnie dla osób o skórze wrażliwej i skłonnej do podrażnień. Jego łagodna, kremowa formuła wzbogacona w `Lactoserum` - składnik bogaty w proteiny mleka pozostawia skórę miękką i zrelaksowaną. Aktywnie współpracuję z skóra i ma do zaoferowania trzy zalety:
1. Ochrona - poprawia naturalną barierę ochronną Twojej skóry
                       2. Nawilżenie - dobrze nawilża skóra i pozostawia ją miękką
                      3. Odpowiednie pH - przywraca naturalną równowagę skóry
(źródło:wizaż,tłumacz google)

Moja opinia:
Szukając opisu produktu na wizażu miał on dość niską ocenę co mnie bardzo zdziwiło. Dla mnie to najlepszy żel, a raczej krem pod prysznic jaki miałam okazję używać. Jak możecie zauważyć na zdjęciu mój jest dla skóry wrażliwej i skłonnej do podrażnień. Produkt świetnie spełnia swoje zadanie, czyli myję ciało, przy czym zostawia naszą skóra miękką, gładką oraz bardzo dobrze nawilżoną i przede wszystkim odświeżoną Nie podrażnił mnie w żadnej partii mojego ciała. Żel posiada niestety SLES, przez co nie ma problemu z pienieniem się. Z czystym sumieniem mogę polecić. Marka Sanex ma w swojej ofercie inne produkty dla każdego typu skóry- na pewno znajdziesz coś dla siebie.

Konsystencja żelu jest lejąca, ale nie utrudnia ona aplikacji na ciało. Kolor posiada beżowo-biały. Jak wspomniałam wyżej dobrze się pieni. Wystarczy niewielka ilość do umycia całego ciała.

Nie mogłabym zapomnieć o zapachu- jest on lekki, nie duszący i plusem jest że pozostaję na skórze- nie długo ale jednak. Dla osób które wybierają kosmetyki myjące pod względem zapachu- żel nie zachwyci niestety.

Produkt znajduję się w dużej butelce, bo jego pojemność to aż 1000 ml. Zamykany jest jak większość tego typu produktów, na tzw. klik. Butelka jest bardzo dobrze przemyślana ponieważ ma wyżłobione miejsce na rękę, dzięki czemu nie wypadanie z mokrych rąk.


Wydajność żelu Sanex określiłabym jako średnią, używamy go ( Łukasz także) około  3 tygodni i zostało trochę- na około 5 myć. 

Skład żelu pod prysznic Sanex Dermo Sensitive Lactoserum:

Cena w promocji to 4 euro (16 zł), regularna 8 (32 zł). Za 500 ml w Rossmannie zapłacimy 15 zł. Możemy go znaleźć w/w Rossmannie oraz niektórych aptekach.

Ocena:
Zgodność z opisem: 5/5
Konsystencja: 4/5
Opakowanie: 5/5
Wydajność:3/5
Cena i dostępność:4/5

Jakie żele wy polecacie? A może używacie z tej firmy?

Dzięki że wpadłeś/wpadłaś,jeśli chcesz być na bieżąco to zaobserwuj mojego bloga :)

Znajdziesz mnie tu:
SNAPCHAT- jesssi962












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Make-up & Hair & Care , Blogger